lezen

Bloovi Me heeft een nieuwe naam en brand: NedWorks

Paulien Goditiabois in

NedWorks wordt meer dan ooit dé community van digitale experten die actief willen werken aan hun eigen evolutie

 

Sint-Martens-Latem, 1 oktober 2019 – Na meer dan zeven jaar start de specialist in rekrutering van digitale profielen aan een nieuw hoofdstuk. Met NedWorks als nieuwe naam en brand brengt het bedrijf nu meer duidelijkheid in hun missie: de community van digitale professionals verbinden, inspireren en samen kansen creëren. Kansen om uitdagingen op te lossen en samen te groeien.

Bloovi Me heeft een nieuwe naam en brand: NedWorks

Bloovi Me ontstond, meer dan zeven jaar geleden, uit een passie voor rekrutering en voor de digitale wereld. Deze unieke combinatie maakte hen tot een pionier in België. 

“We hebben in die zeven jaar een stevige reputatie opgebouwd bij kandidaten én werkgevers”, zegt Camille Meert, oprichtster en Chief People Officer van NedWorks. “We hebben de digitale revolutie altijd al gezien als een opeenvolging van kansen. Samen met Stephane Collignon, die er als partner bijkwam in 2016, hebben we die kansen ook ten volle benut. Zo hebben we ons aanbod bijvoorbeeld uitgebreid met project based staffing, de Digital Master Academy,  de digital assessment tool, enz. Deze strategische keuzes hebben ervoor gezorgd dat we uitgroeiden tot marktleider en dat we vandaag de dag heel wat toonaangevende bedrijven tot ons klantenportfolio mogen rekenen. Nu zijn we klaar voor een nieuw hoofdstuk in ons groeiverhaal. De wereld verandert door de digitalisering en wij veranderen mee.”

 

Digital Talent Agency

Eén van de drijvende krachten achter deze evolutie is Reinier Jonker. Hij werd anderhalf jaar geleden als COO aangetrokken om de toekomst van het bedrijf mee uit te tekenen.

“We zijn trots op wat het ‘Bloovi Me’ merk voor ons gedaan heeft”, vertelt Reinier. “Maar het vertegenwoordigt niet goed genoeg waar we naartoe willen. Dus keerden we terug naar de tekentafel. Met NedWorks hebben we niet alleen een nieuwe, krachtige naam dat een jong en internationaal imago in zich draagt. De naam past ook perfect bij de keuze om ons te richten op de community van digitale experten, op mensen die actief willen werken aan hun eigen evolutie. NedWorks is een Digital Talent Agency die digitale experten helpt en doen groeien door het bieden van relevante inspiratie en carrièrekansen.”

 

Alles behalve traditioneel

Voor digitale talenten is NedWorks dus geen traditioneel rekruteringsbureau. Ook voor bedrijven doen zij het net even anders. “NedWorks bevindt zich op het snijvlak van Digital en HR. Een succesvol digitaal team bouwen bestaat vaak niet enkel meer uit het aanwerven van talent. Programma’s zoals employer branding, salaris benchmarking en het ontwikkelen van talent zijn cruciaal om succesvol te zijn in deze razendsnelle digitale revolutie. Wij combineren dus strategie met rekrutering en learning & development initiatieven en bouwen daarmee de digitale teams van de toekomst.” aldus Reinier.

“We hebben de voorbije jaren honderden bedrijven en digitale experten geholpen en dat zullen we in de toekomst blijven doen. Niet meer als Bloovi Me, maar als NedWorks.”, besluit Camille.

 

  -------------------

 

Over NedWorks

NedWorks is marktleider in het bouwen van digitale teams. Bedrijven kunnen bij NedWorks aankloppen voor strategisch advies in digital staffing, learning en development. Samenwerken met NedWorks betekent samenwerken met een hechte community van meer dan 82 gepassioneerde, digitale talenten. Niet alleen onze visie en onze passie voor HR en Digital, maar bovenal onze mensen, maken dat we elkaar constant inspireren, uitdagen en kansen creëren om onze klanten te helpen in de verdere ontwikkeling van hun digitale teams. NedWorks heeft kantoren in Gent en Mechelen.

Delen
Paulien
Paulien
Over de auteur

Paulien Goditiabois is Marketing Officer bij NedWorks. Haar doel is om de NedWorks community te inspireren en informeren met interessante verhalen en cases uit de sector. 

Lees meer artikels van Paulien.